Jag är dålig

För det första så har jag inte hittat sladden till min mobil än, därav inga bilder från studion. Än.

För det andra så svimmade jag idag! Det var ascoolt! Verkligen! Reste mig från sängen och gick bort till dörren. Så svartnade det för ögonen och plötsligt befann jag mig på golvet med ett bultande huvud och en jätte orolig moder bredvid mig. "SVIMMADE DU!? HUR ÄR DET MED DIG!?". Vafan. Min första tanke var att jag hade varit medvetslös jätte länge, hela min kropp gjorde ont och jag kände min puls dunkande överallt. Så jag började gråta. Jag mindes ingenting. Sedan var det istället jätte fräckt! Jag hade svimmat! Ny upplevelse att lägga till på livserfarenheter! Yes yes.

Idag ska vi till Jojos familj. Ska bli kul! Mer senare. Eller i morgon. Vågar inte lova någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0