Herreminskapare

Hemma idag! Mår rätt okej, så egentligen är det bara skönt att få slappa hemma. Solen skiner - nåja, sken - och jag är allmänt glad och förvirrad. Härligt härligt, så det ska vara ju.

Var ute och solade lite förut. Vaaaaaaaaarmt som s**an var det! Nu sitter jag här med min übergoda citrondricka med massa is i och kollar gamla filmer jag och kompisar gjort. Ojsan hoppsan, vad ful jag var. Inte för att jag är världens skönhet nu heller, men då... herreminskapare. Ja ja, barn är barn! Hihi.

Väntar på att min fiskgratäng ska plinga. Eller. Ja. Inte fiskgratängen kanske, men mikron. Så låt mig omformulera mig! Väntar på att mikron ska plinga, för då är fiskgratängen klar! Heja!

Nu ska jag kolla vidare. PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0