Sådär ja!

Nu lär jag skriva oftare här igen.

Stockholm? CHECK!

Kreta? CHECK!

Så nu är jag kvar här hemma resten av sommaren. Åh, vad jag älskar Sverige. Sverige är mitt land.

Stockholm var alldeles underbart! Otroligt soliga dagar och det var en jätte härlig värme! Sedan bar det av till Grekland. Det skar som knivar i öronen och trycket gjorde att det kändes som att huvudet skulle sprängas vid landningen. Jag var beredd på att hem för att slippa åka flyg en gång till, så hemskt var det! Väl på Kreta slutade mitt vänstra öra aldrig göra ont, så redan andra dagen kom en doktor till hotellet för att undersöka mig. Det var bra gjort av oss att ringa honom. Jag hade både öroninflammation, halsfluss och en början till lunginflammation! Wtf liksom? Vad är oddsen?

Min vecka på Kreta har alltså varit ett misslyckande. Fick inte vara ute i solen pga någonting så är lika albino som när jag lyfte förra veckan.

Nu är jag dock hemma igen och det känns helt underbart. Öronen är nog friska, lungorna likaså, men halsen vägrar ge med sig helt och det svider så fort jag äter någonting.

I morgon kommer Victor. Alltid något. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0