Idag är en bra dag

Idag är en bra dag. Vaknade av mig själv vid kvart i tio och gick ner till köket en kvart senare. När jag är i trappan får jag höra ett utrop från mamma "Men! Är det Sofie som kommer nerför trappan!? SÅHÄR TIDIGT!?" Hon lät verkligen chockad får jag säga, haha!

Nu ska jag äta en stor fantastisk frukost, se lite på tv och sedan ta en dusch. Efter det har jag planerat att räkna matte, skriva in labrationsrapport och göra klart franskan. Jag är så duktig så. Men sedan gott folk! Då ska jag baka pepparkakshus och göra pepparkakor för att sedan spritsa glasyr på dem! Hihihihihihihiihihihih.

Ikväll ska jag till Jojo. Mit family. Jah. Fammily. För hoppningsvis ska det inte regna ikväll å då kanske vi ska ut å åka pulka. Fast jag vill hellre åka snowräjser. Det är så mycket coolare. Am I right? YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Alltså... Det är fel på mig idag. Så jag ger er en fin bild och går och gör frukost istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0