Thaimat och risgrynsgröt

Sitter nu på en thairestaurang med hela tjocka släkten. Typ. Väntar på min beställning... nä, jag vet inte vad jag gör faktiskt då detta är ett tidsinställt inlägg. Jag kanske har blivit överkörd eller något. Då tror ni att det är spöke som skriver... fast det är det inte!

Men antagligen sitter jag på en thairestaurang vid denna tid och äter något. Kyckling? Fast helst inte jordnötter. För då dör jag. Hahahaa..hahah...haaa.... Vet inte varför jag skrattar. Jag är förkyld. Det är då inget att skratta åt! Lid med mig. Det är så synd om mig.

Ska i alla fall vidare till farmor och fika lite snart. Vetebröd, eller vad hon nu sa. Senare blir det risgrynsgröt, som jag för övrigt inte tycker om men av någon jäkla anledning gillar resten av Sverige det jätte mycket(!), och sedan blir det till att fara hemåt igen. Hemma runt 10 trodde far min. Om ni ville stå utanför min dörr med en överraskningsfest. Då vet ni ungefär när jag är hemma! Bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0