Julekörv

Åt nyss lunch. Julkörv och potatismos! Gott. Det var en trevligt måltid. Fast det hände en sak. En sak som gör att jag nu sitter och hostar oavbrutet. Jag tror jag fått körv i lungorna. HAHA! Faaail säger jag bara. Råkade liksom andas in korven förut och nu kan jag inte sluta hosta.

Johan har fått sin moppe nu! Cross. ASBALL! Han lär dock inte låta mig låna den, om man tänker på vad som hände med Johannes moppe... Hehe... Synd. Sedan kommer jag inte få skjuts av honom om jag inte betalar. Bitch.


Kommentarer
Postat av: JB

2010-12-04 @ 19:58:16
Postat av: JB

Haha typ sån jag har ju! :o

2010-12-04 @ 19:59:02
Postat av: snäll pojke

jag skoja ju biyatch

2010-12-05 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0