Dan före dopparedan

Okej! Idag gäller det alltså.

Dagen innan julafton. Dan före dopparedan om man så vill. Idag är sista dagen för att köpa de sista julklapparna. Skönt att jag faktiskt är klar. Årets julklappsinköp låg på en betydligt högre summa än tidigare år, uuusch, så nu är jag i princip pank. Får hoppas att jag får lite pengar i julklapp, haha!

Idag gäller det även för mig att få ihop 3 juliga julkalendrar och kanske även fixa den sista, så att den blir jättebra! Tveksamt att jag kommer orka det. Det är lov. Sov 11 timmar i natt, men ändå sitter jag är och gäspar. Helt underbart!

Så, igen, dagen före julafton. Idag ska jag göra hårinpackning, kanske ta ett bad, göra ansiktsmask, läsa Sagan Om Ringen och se på någon film man får julkänsla av. För julkänslan är lite svag i år för min del. Det brukar den i för sig vara och det tycker jag suger. Hårt. När jag var liten var allt sådär magiskt. Fan. Ikväll blir det nog även bingolotto med familjen och farmor! Det är faktiskt mysigt, att sitta där bland massa värmeljus i olika färger med familjen och skrapa och inte vinna någonting. Mhm. Mysigt.

Kanske även borde nämna att Victor kommer hem ikväll... fast nää... lovade honom att jag skulle möta honom på centralen, men jag kommer antagligen inte göra det. Dels för att han ska åka tåg, och i den här kylan lär tågen bli minst 34 timmar försenade. Han har ingen mobil så han kan inte smsa och berätta om tågen är försenade. Dessutom kommer ju farmor hit och mamma och pappa är rätt skeptiska till att jag ska rymma iväg vid sjutiden och sedan inte komma hem förrän vid 12.

Nu ska jag ner och sätta igång en julskiva, lukta på granen och äta frukost.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej :)

Ville bara kicka in här lite snabbt och önska dig en God jul i förskott.

Ha en underbar dag.

Kram<3

2010-12-23 @ 21:01:58
URL: http://ayesworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0