Bingolottos uppesittarkväll

Bingolottos uppesittarkväll. De har en rimstuga. Alla suger på att rimma utom Måns. Han är söt dessutom. Och Järvheden har jag faktiskt inte hört något rim ifrån än, så han kanske också är duktig!

Detta ger mysig julstämning! Och så helt random vinner man miljonen. Gött. Aa fast ne. För jag vinner ADLRIG någonting. Man står där på Liseberg bland alla sina kompisar som alla har varsin stjärnvinst under armen medan man själv står där med en tom plånbok.

Nu ska jag fortsätta kolla. Snart julafton. Kram.

Kommentarer
Postat av: Kimba

Asså gud vad jag skrattade när de sa vinnarna för den där grejen.

"..(NAMN)från Lindome .."

"LINDOME! DET LIGGER .. Häär" sätter plupp i Lappland

2010-12-24 @ 23:14:22
URL: http://bestofkimba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0