Allt blev visst centrerat, ehe...

Har varit extremt duktig och pluggat massa matte med pappa! Förstår förtfarande inte vad exponetialfunktion är, men jag lär mig det på buffertdagen i morgon.

När pappa och jag skulle sätta oss med matten sa jag att jag bara suklle gå på toa först. Så slänger sig mamma in framför mig precis vid toadörren och tjuter "VÄÄÄÄÄÄNTAAAAAAAAAA" och jag stannar förvånat. Hon slinker snabbt in i badrummet och stänger dörren om sig. 2 sekunder senare kommer hon ut igen med ett stolt flin på läpparna. "SÅ!" säger hon glatt och går ut till köket igen.



Hon tyckte tydligen att jag behövde ett tänt värmeljus när jag skulle på toa. Tack mamma! Hon har fått värsta julstämningen nu! Hon är precis som jag. Vill pynta huset med allt juligt vi har redan i november. Hon gick t.ex. ut och gjorde en fin snölycka igår, haha!

  
(KLICKA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0