Västtrafik - makes people walk

Nej, nu jäklar. Jag gillar inte västtrafik, jag har aldrig gillat västtrafik och jag kommer aldrig gilla västtrafik! Först missar jag bussen med 30 sekunder - vilket visserligen inte är deras fel, men i alla fall - så jag sätter mig och väntar på tåget. Det kommer ett tjugo i och fem i. Om jag tar tjugo i-tåget måste jag vänta ca 20 minuter på bussen sedan, så kan lika gärna sitta inomhus och vänta på fem i-tåget, vilket jag gjorde. När jag väl gått av tåget för att möta upp bussen kom den inte! Alla andra bussjävlar kom, men inte min! Så, där sitter jag, genomfrusen av den fördömda blåsten och väntar i 25 minuter på att en konstig mongobuss kommer och hämtar upp oss överblivna resenärer.

BLÄ!

Gjort klart filmen också. Därför laddar jag upp en bild från den förra succén Äpplet och Bananen!


Låt er inte luras av tomaterna. Den heter fortfarande Äpplet och Bananen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0