Tjoflöjt!

Usch, vad trött jag är! Vet inte riktigt vad det beror på. Har 3 möjliga anledningar.

  1. Jag har sovit för lite.
  2. Det är en effekt från körtelfebern.
  3. Utmattad efter paddlingen.

Ja, som sagt. Vet inte riktigt vad det beror på. Paddlingen igår var i alla fall jobbig! Hade motvind på vägen tillbaks så det var riktigt tungt. Dock fick jag ingen träningsvärk i dem. Mycket märkligt. Vi stannade till på en ö eller något och spelade in några av de sista scenerna i filmen vi ska göra. Vi ska försöka spela in resten i helgen. Hoppas den grym!

Snart ska jag ut i skogen med mamma och plocka svamp. Tror inte vi hittar någon, men trevligt med skogen!

Snart är min cover klar! Hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0