Sofie hjärta pokémon

Varför sitter Sofie på sitt rum och spelar ackorden till pokémonlåten? Varför sjunger hon texten? Varför gör hon en cover på just pokémon?

Ja, inte fan vet jag.

Där ljög jag. Jag vet! Men jag tänker inte berätta! Tvinga mig! Ni vill gärna veta, va? Va? VA? Det vill ni allt, va? Glöm. Jag tänker inte berätta. Någonsin. Det är min hemlis. Tim tvingade mig. True story.

Timon? Timpan? Timmiboooi? Tim.
I alla fall, jag och Tim fick skäll av historialäraren idag. Fail. Han verkar ju bra, men vi var så trötta så vi satt mest och klottrade på ett papper. Det började innan lektionen. Jag kladdade ner en mangagubbe i mitten av Tims tomma block. Sedan skrev jag "<-- Tim" också. Sedan skrev jag "Musik imorn!!!" och så skrev han "asgutt :D" och så var vi igång. Jag lyssnade faktiskt på allt läraren sa, men det trodde nog inte han. "Ni har chans på G i alla fall." TACK! Tack för den.

Här har ni resultatet av historialektionen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0