Nu är det som det är

Öroninflammation, bronkit, någon halsskit - halsfluss? = penicillin
Öronen nästan bra, lungorna bra, hade visst körtelfeber = all medicin tas bort
Värsta förkylningen jag haft = vila
Öroninflammation OCH hörselgångsinflammation = penicillin och örondroppar

På 2,5 veckor. Ett mirakel! Haha! Något säger mig att mitt immunförsvar har fuckat upp totalt. Well, well, bättre nu än i morgon. För i morgon hade det varit 5 dagar från i morgon, men nu är det 5 dagar från idag! Alltså jag ska fortsätta käka mediciner i 5 dagar från idag.

Har haft hörselgångsinflammation en gång tidigare. Då fick jag en förfärlig huvudvärk i kanske 1 vecka och gick ständigt på ipren. Vaknade mitt i natten och nästan skrek för att det skar i vänstra delen av huvudet. Men gissa vad! JAG SOV GOTT I NATT. Vaknade för 30 minuter sedan och det gör bara liiite ont. Tar nog ändå en ipren för att slippe ontet helt. Ska nämligen få upp hyllorna idag! Frukost på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0