English

I need to talk english. Do you know why? Me neither.
-
Well, actually I'm so damn dumb that I missed the last nationaltest in english, the writing thing and now I have to do it tomorrow. Crap. I'm so bad at english. I bet I've already spelled some word in this text wrong, right?
-
Okej, det är så jobbigt att skriva, prata och tänka engelska. Bajsbajsbajs. Jag åt inte upp sockerkakan förut. Bara halva. Det var inte a piece of cake som en engelsk människa skulle sagt, men som inte jag säger för att jag är svenne. Det luktade gott ute i köket när det var tio minuter kvar, men när jag väl tog ut den var den bäcksvart. Vilken skicklig kock jag är va? Fick ett sms från Johan också, när jag övat med bandet. "Du suger på att baka". Tack bror. Och nu sitter han bredvid mig och sa precis - utan att han sett vad jag skriver här på bloggen måste jag bara påpeka - "Hur fan lyckas du bränna en sockerkaka?!". Yaahaaaay...!
-
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0