"Sovmorgon"

Jag stör mig något otroligt på SL-reklamen på spotify! Någon mer än jag som tycker kvinnan/damen/tanten/käringjäveln som pratar efter Peter Siepen låter otroligt nerdrogad?
-
Inte dåligt morgonhumör alls. En viss broder till mig stod utanför mitt rum klockan åtta (!) på en lördagsmorgon och vrålade ner till mamma som befann sig på undervåningen "MAMMAA! VART FAN ÄR MINA BENSKYDD!?". Gå. Och. Dö. Era. Sovmorgonsförstörare.
-
Jag lyckades somna om efter 30 minuter, men redan klockan nio ringde telefonjäveln. Vilken människa ringer så tidigt på en helgdag!? Dö.
Pappa kom till sist upp och väckte stackars mig klockan elva, men nej, jag vägrade gå upp. Jag skulle ha min sovmorgon. En kvart senare ringde det på dörren. Datorreparatören. Yaaay! Då var jag ändå tvungen att gå upp.
-
Tack för denna morgon!..
-
Nu sitter jag och pluggar HKK till provet på måndag i brist på annat att göra. Jag väntar, väntar och väntar. Om 1 minut startar prisutdelningen på Stockholm filmfestival. Om en timma får vi besked. Jag tror inte vi vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0