Random

Visste ni hur intressant min blogg skulle vara om jag skrev allt det jag inte kan skriva? Det som är så hemligt och så undangömt i mitt huvud att det aldrig någonsin borde komma ut. Då skulle det varit intressant att läsa min blogg, dag för dag, för det händer så mycket folk inte vet om. Riktigt spännande saker. Shame on me att jag inte skriver ner dem då :)
-
För övrigt är jag jättesjuk... not (Hahah, skrev jag verkligen 'not'?). Jag vaknade med huvudvärk och magont som sedan övergick till illamående så jag beslöt mig för att skippa skolan idag. Härligt värre! När klockan är över 12 någon gång ska jag ut, sätta mig på altanen och råplugga evolution - som suger rumpa - i den härliga vårsolen.
-
Jag är snart klar med en till låt! Inspelad med keyboard och fejk, men den låter nästan okej ändå!
KRAAAAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0