Himmelsblå

Gissa vad, gissa vad! Jag sitter på altanen barfota i shorts och linne, med mina fräcka, blå solglasögon på näsan och ett brett leende som säkerligen når ända upp till hårfästet! Det är varmt för fasiken! Glädjen bubblar inom mig och jag kan knappt sitta still. Ständigt får jag påminna mig om att det bara varit varmt i två-tre dagar och att vattnet i havet inte är lika tempererat - än.
-
Jag har konstaterat en sak - den godaste lukten är solkräm! Jag fullständigt älskar det! Det luktar ju sommar så det kittlas i hela kroppen! Lycklig är det rätta ordet på vad jag är just nu! Lycklig. Jag har till och med bränt mig på kinderna! Hihi, de är alldeles röda! Jag får hoppas att folk inser att det är pga. solen och inte för att jag konstant går och rodnar.
-
Nu ska jag skriva klart August Strindberg-manuset här ute, i solen, under den klarblå himlen. Kolla bara själv:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0