Bajsdator

Jag börjar bli redigt pissed på den här datorn. Den vill mig illa!

Först raderar den mitt kära August Strindberg-manus så att jag var tvungen att börja om från början - igen! Sedan, när jag väl skrivit klart det för andra gången och påbörjat lite olika grejer så får jag höra av pappa att datorn håller på att krascha! Jag vet inte hur han lyckades, men han lyckades återuppliva skiten på något magiskt sätt, men nu får vi däremot inte stänga av den utan den måste vara igång hela tiden! BAAAAAAAAAAAAAAJS! Och så har flera andra grejer försvunnit härifrån. Dö dator, dö.

Ikväll blir det massa peps som ska dygna här. Slår vad om att hälften kommer somna fram mot tvåtiden. Suckers.

Kaaanske blir bilder på det. Nu ska här pluggas... och spy lite på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0